Re^2: Rc5

Alejandros Diamandidis adia at auth.gr
Tue Sep 30 13:38:19 EEST 1997

Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.gr (Christos Ricudis) writes:

> Xm egw exw 1 Ultrasparc 2, 1 kakomoiro pentium ki ena akomh pio kakomoiro 486.
> O client yposthrizei offline submissions? An nai, exw kai sto spiti merika

H kalyterh idea s'ayth thn periptwsh einai na baleis enan "personal
proxy", mporei na apothikeysei mexri 500 keyblocks kai na ta serbirei
sta ypoloipa mhxanhmata soy (ta opoia fysika prepei na einai se
LAN). O proxy aytos yparxei kai gia linux. Sth synexeia, bazeis ton
proxy na stelenei ta keyblocks poy elegje kai na pairnei kainoyria
kathe fora poy syndeesai sto diktyo, kai ola doyleyoyn aytomata!

Oi clients kai oi proxies yparxoyn mono se binaries, giati oi
diorganwtes foboyntai mhpws kaneis toys kanei sabotage me peiragmeno client.

Plhrofories kai programmata yparxoyn sto http://rc5.distributed.net

Parempiptontws, ektos apo to Bovine project (rc5.distributed.net)
yparxoyn kai alloi dyo diorganwtes, poy dinoyn pio polla lefta sthn
omada poy tha brei to kleidi. To epathlo ths RSA einai $10.000. To
Bovine dinei $1000, krata alla $1000 gia toys diorganwtes kai dinei
$8000 sto project Gutenberg (kala kanoyn!) Oi alloi dinoyn $5000 kai
$8000 antistoixa sthn omada poy tha brei to kleidi (an thymamai kala)
Sto rc5.distributed.net exoyn plhrofories links pros toys antagwnistes
toys.

Egw ayth th stigmh symmetexw sto Bovine (me poly ligh ypologistikh
isxy, einai alhtheia, alla de xreiazetai na kanw tipota, trexei mono
toy xwris na to katalabainw, kai ayto einai allwste kai to nohma ths
istorias ayths: oti me polla mhxanhmata poy syneisferoyn ligh isxy
mporeis na kaneis endiaferonta pragmata). To Bovine project sxediazei
na xrhsimopoihsei thn ypodomh toy gia na bohthisei se diafora
problhmata mathimatikwn otan teleiwsei to RC5 challenge (bebaia ekei
den exei lefta, exei omws doja! ;)

Kai kati teleytaio: Ston _Apagoreymeno Planhth_, teyxos 5 'h 6, eixe
ena dihghma toy Greg Egan me titlo _Fwtobolos_ (Luminous) poy eixe
sxesh me ayto to thema. Htan poly kalo, an sas aresei h E/F poy exei
pragmatika protwtypes idees panw se pragmata poy hdh symbainoyn, sas
to synistw.

Alejandros Diamandidis * adia at auth.gr
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help