AMD K6

Mike Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Sat Oct 11 10:12:45 EEST 1997

Hello list...

Mia pliroforia re paidia (kai an einai xaza ayta pou leo, mi barate)
O AMD K6 exo tin entiposi oti einai RISC, me x86 emulation.
Pisteyo loipon oti tha itan POLY pio grigoro na etrexe enan RISC kernel tou
Linux anti ton i386, esto kai me optimization gia Pentium.
An ta anotero einai sosta, exei kaneis ipopsin tou an iparxei periptosi na
bgei tetoios kernel?

Eyxaristo

       Mixalis Kabrianis
mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr