Error: Cron <root at phoenix> run-parts /etc/cron.daily

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Oct 11 00:21:16 EEST 1997

Mallon prepei na tsekareis ti douleies exei mesa to cron
(/var/spool/cron/crontabs/)  gyro stis 01:00
kai na deis pia apo aytes paei na kanei kati se anyparkto directory.

On Fri, 10 Oct 1997 20:33:04 +0000, "George Goundras"
<linux at phoenix.ermis.gr> wrote:

>To ksanastelnw ayto to mhnyma, mpas kai den to eidate, giati den elaba oyte
>mia apantish (klaps!)
>
>Tha ithela loipon na me bohthisete sto parakatw mhnyma...
>To stelnei to systhma toy Cron ston root ka0e mera stis 01:02...
>Ti prepei na kanw gia na diorthwsw to problhma???
>

>Date: Thu, 9 Oct 1997 01:02:45 +0300
>From: Cron Daemon <root at phoenix.ermis.gr>
>To: root at phoenix.ermis.gr
>Subject: Cron <root at phoenix> run-parts /etc/cron.daily
>
>shell-init: could not get current directory: getwd: cannot access parent
>directories
>job-working-directory: could not get current directory: getwd: cannot
>access parent directories
>

>Se ti na ofeiletai to mhnyma ayto...
>Isws kapoio directory poy psaxnei kapoio programma kai den briskei?
>
>An kserete, please apantiste..
>
>To systhma prokeitai gia ena RedHat Linux
>

>Filika,
>George Goundras
>--
>Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
>sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
>Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
>Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users

---
I.Ioannou (roryt at hol.gr)

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help