Mia erwthsh...

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Fri Oct 31 01:49:23 EET 1997

On 30-Oct-97 Mike Kabrianis wrote:
>Isos na exeis ton driver Xfree 86 gia S3 virge. Me ton driver gia SVGA (pou
>exei ensomatomeni ipostirixi gia virge) kai me 256 toulaxiston xromata, na
>min exeis problima (leme tora..)

Dustuxws... Exw egkatasthmeno to RedHat 4.2 pou egka8ista ton SVGA driver pou
yposthrizei thn Diamond 3D 2000 kai trexw ta X-Windows se 24-bit color mode.
Par' ol' auta to problhma emfanisthke. Isws na 3anadokimasw epanegkatastash
auto to sabbatokuriako.

Yparxei kanenas allos me thn idia karta grafikwn pou na exei kataferei na
3eperasei to problhma; Xm... isws na dokimasw kai compilation twn source
files gia to susthma mou... You never know...

Eu8umhs
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help