Mia erwthsh...

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Thu Oct 30 17:26:50 EET 1997

To CDE to exw dei se Sun kai htan fobero...Oute kollhmata oute bugs (fanera
toulaxiston)...Oso gia to KDE prin kana dyo treis mhnes pou eixa parei thn
tote teleytaia ekdosh eixe ena swro problhmata, (to eixa egkatasthsei se
tria diaforetika Linux mhxanhmata) kai ekane triwn eidwn diaforetika bugs :)

                                        fOTIS.