mouse works..OOOPPS

Nikos Kokras nikos at biogate.com
Sun Oct 12 14:18:15 EEST 1997

At 10:28 ìì 10/10/1997 +0300, you wrote:
>Eleftheriou wrote:
>
>> Dokimasa me to mouseconfig na to balo se oles tis thyres, tipota.
>> dokimasa gpm -k prin grapso startx, tipota.
>> Sta Xwindows, to mouse de kineitai katholou.
>> H platforma eina ena ATX CASE/MB me pentium 166.
>> Please help,
>> Giorgos Eleftheriou.
>>

> 1) Ypo8etw oti etre3es ( 3anaetre3es) to XF86Config (XF86Setup analoga me
>tin ver. tou XFree), kai oti den doulepse (pragma spanio an den exeis kanei
>la8os kata ti diarkeia tou setup). Genika einai pio eukolo na setareis to
>Xfree panw sto mouse para to mouse panw sto Xfree (opws ekanes esy me to
>mouseconfig).
>2) Dokimase to klassiko: X > /tmp/x.out 2>?1 , skotwse ta X kai pi3e mia
>matia sto x.out (pes mas kai emas..).
>Ypo8etw bebaia, oti 3ereis (exeis apofasisei) se poia cua einai to mouse.

To swsto einai bebaia X > /tmp/x.out 2>&1 (&= <shift>+<7>, einai h
syntomografia tou "kai")
Den 3erw giati alla xrisimopoiwntas ta fonts hrgr75dpi,iso 8859-7 to
shift+7 anti na bgalei to "&" mou evgale to "?". Periergo....
P.S. elpizw na min me ebrizes poly :-)

Nikos Kokras <nikos at biogate.com>

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help