mouse works under command line but not under X

Nikos Kokras kkrnls at med.auth.gr
Fri Oct 10 22:28:37 EEST 1997

Eleftheriou wrote:

> Dokimasa me to mouseconfig na to balo se oles tis thyres, tipota.
> dokimasa gpm -k prin grapso startx, tipota.
> Sta Xwindows, to mouse de kineitai katholou.
> H platforma eina ena ATX CASE/MB me pentium 166.
> Please help,
> Giorgos Eleftheriou.

 1) Ypo8etw oti etre3es ( 3anaetre3es) to XF86Config (XF86Setup analoga me
tin ver. tou XFree), kai oti den doulepse (pragma spanio an den exeis kanei
la8os kata ti diarkeia tou setup). Genika einai pio eukolo na setareis to
Xfree panw sto mouse para to mouse panw sto Xfree (opws ekanes esy me to
mouseconfig).
2) Dokimase to klassiko: X > /tmp/x.out 2>?1 , skotwse ta X kai pi3e mia
matia sto x.out (pes mas kai emas..).
Ypo8etw bebaia, oti 3ereis (exeis apofasisei) se poia cua einai to mouse.

--
 Nikos Kokras, Senior Medical Student
 Aristotle University of Thessaloniki
       email: nikos at biogate.com