DNS Howto

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Thu Oct 9 22:55:49 EEST 1997

>Gnwrizei kanenas pws mporw na setarw name server sto linux
>8a h8ela perisoteres leptomeries gia ta arxeia root.cache - named.boot
>resolv.conf

1.) To resolv.conf xreiazetai eidika otan den trexeis ton named.
H sunta3h einai aplh:
1 grammh: ->domain
2 grammh: -> onoma_server_xwris_domain ip_tou_server
Epanelabe th grammh 2 an exeis kai alles mhxanes

3 grammh:-> nameserver IP_tou_nameserver

To "nameserver" to grafeis etsi akribws kai dipla bazeis to IP tou
name server pou sou dinei o provider.

Epanalmbaneis th grammh 3 oses fores 8eleis.

=============================
Otan 8a anebaseis ton diko sou nameserver tote bale prwto to
diko tou IP
=============================

2.) To root.cache prepei na to breis apo to CD kai na to xrhsimopoiihseis
opws akribws einai.

3.) to named boot einai kai auto aplo.
Pare ena etoimo deigma kai tropopoihse to
'h steile mou ta e3hs stoixeia:
Domain
Onoma_Server  kai IP

Onoma ISP

kai poious Nameserver sou exei dwsei.

kai 8a sou to steilw me sxolia.

O8wn
Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help