Antexei to linux !!! :)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Oct 8 17:18:44 EEST 1997

On Wed, 8 Oct 1997, Christofer Karatzinis wrote:

> Deite to linux tou panepistimiou (tou net-soc). ANTEXEI (ws twra) me 115
> users!!! Na mou to legane, den 0a to pisteua. (to flash einai ena menu
> programma pou trexoun oi xristes).

  Kai giati na mhn antexei? :-)  Bebaia to basano einai elafrytero epeidh,
ap'oso blepw oi perissoteroi trexoun pine, to flash h tcsh. Etsi exeis
massivily shared memory. Oi xrhstes einai etsi ki alliws POLY pio argoi apo
ton H/Y kai kanenas den kanei number-crunching h alla CPU-bogging tasks.

  Pantws oso kai na to aplopoioume, sigoura paei kalytera apo opoiondhpote
NT server me antistoixo configuration.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help