linux-greek-users-digest V1 #162

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Sat Nov 29 18:50:35 EET 1997

On Sat, 29 Nov 1997, linux-greek-users-digest wrote:

> From: "George Fragos" <anvo at otenet.gr>
> Subject: Re: linux-greek-users-digest V1 #161
>
>  Afti ki an einai apopsi!!!
>  Ti allo tha akouso, panagia mou!!!

An esu otan ma8aines kolumpi epeses ka8eu8eian ston Atlantiko tote egw aposuromai apo
th lista giati de mou tairiazei to pneuma ths.

Skopos ths listas den einai na dinei mono gnwseis stous xrhstes alla kai na beltiwnei
th nootropia me thn opoia antimetwpizoun to Linux.Oi gnwseis 8a er8oun me ton kairo,
alla th swsth nootropia prepei na thn apokta kaneis apo thn arxh alliws paei,peta3e
to poulaki.

> From: George Vasilopoulos <nexus at studiofm1.cs.teiher.gr>
> Subject: Re: Did you miss a newbie at all?
>
> pou exoun na kanoun me to fat .Alwste apo oti 3erw yparxei tropos na
> kaneis repartition sto HD xwris na xaseis data mou eixe steilei to
> program o George Daflidis Kotsis (kana allo epi8eto?) opote mallon
> autos pou to exei hdh kanei einai se 8esh na sou dwsei perissoterh
> boh8eia.

1) Apo oti 8umamai apo to FM tou FIPS,mporei na diaxeiristei mono primary partitions.
   Isws auto na exei alla3ei stis neoteres ekdoseis,den to gnwrizw.

2) To presizer egw to exw xrhsimopoihsei se diaforous diskous,apo ton palio 40ri mou
   mexri enan 850 pro 2etias kai ton twrino diko mou,enan 1.6GB,PANTA me epituxia.To
   sunistw anepifulakta,einai aplo kai dunato.ALLA PROSOXH! Gia na to xrhsimopoihsete
   8elei OPWSDHPOTE restart se DOS mode me F5 kai ena prosektiko RTFM.

Mporei na to brei opoios 8elei se kapoio mirror ths SimTel n' mporei na mou steilei
ena proswpiko email na tou to kanw attach se ena email.

-gdk.

--
| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |