Stelios axanth at tee.gr
Thu Nov 13 01:16:47 EET 1997

 Chain Letters :Arrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!

Sas parakalo para poli. Exoume pou exoume na diabazoume tosa mail tin
mera ke den xriazomaste ke auta ta xazo-chain letters.
Apo ta pio palia kolpa tou internet, pou ksekinise me
"Dying Boy Wants Greeting Cards" to opio mpike ke sto Guinness
ke egine kala telika.
 Alla oute to Guinness endiaferete pia gia auta.
 Ean theli kapios na kani kali praksi as agorasi UNICEF ke as
afisi to bandiwdth ke tin ipomoni mas isixi.
 ke giafto min sinexisete to chain, aplos kante to minima
forward sto /dev/wc ke meta flush kazanaki.

    axanth at tee.gr  |
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help