Exceed

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Wed Nov 12 01:12:01 EET 1997

Kostas Lialiambis wrote:

> Fotis Andritsopoulos wrote in message ...
> ?Nomizw pws einai emporiko ... Egw proswpika protimw to Xwin32 san X client
>
> Bre paidia, to XWin32 einai kara-argo. Ma apisteyta kara-argo. Toso argo poy
> ama bazeis ta xroaches na trexoyn sthn o8onh moiazoyn perissotero me
> xsnails. Anti8eta to Exceed (ths Hummingbird) einai o,ti pio efficient oy
> proekypse kai den to allazw me tiptis. Kai twra poy ema8a kai ton xfs
> egka8istw mono ton stoixeiwdh server me ta misc fonts (kai tiptis allo) kai
> ola ta alla fonts moyrxontai apo to port 7100.
>
> Kor.
>
> --
> Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
> sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
> Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users

Fobero to Exceed! Akouste ti egine ! Se ena pc me Windows 95 pou douleyoume egw
ki enas filos mou, kanei login (sta windows) me to diko tou username kai
anoigei to Xterm to dikou mou !!! Den tou eipe tipota gia invalid
username...(Egw eixa .rhosts apo to myusername). Kai mhn mou peite oti ftaiei
to leitourgiko, (Bill) giati sto X-win 32 den ginetai ayto...

P.S. Ta resources gia to Xwin 32 ry8mizontai apo antistoixh epilogh....

--

                |         Fotis Andritsopoulos           |
                |    Democritus University of Thrace     |

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help