Exceed

Kostas Lialiambis root at edessa.topo.auth.gr
Tue Nov 11 17:45:00 EET 1997

Fotis Andritsopoulos wrote in message ...
>Nomizw pws einai emporiko ... Egw proswpika protimw to Xwin32 san X client

Bre paidia, to XWin32 einai kara-argo. Ma apisteyta kara-argo. Toso argo poy
ama bazeis ta xroaches na trexoyn sthn o8onh moiazoyn perissotero me
xsnails. Anti8eta to Exceed (ths Hummingbird) einai o,ti pio efficient oy
proekypse kai den to allazw me tiptis. Kai twra poy ema8a kai ton xfs
egka8istw mono ton stoixeiwdh server me ta misc fonts (kai tiptis allo) kai
ola ta alla fonts moyrxontai apo to port 7100.

Kor.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help