Bug ths Intel ..

Jiannis Mitsos gmitsos at demokritos.cc.duth.gr
Tue Nov 11 11:51:45 EET 1997

> Pentium MONO. (oxi se olous tous epeksergastes tis intel). Auto to lew,
> giati molis diabasa to e-mail, eutuxws, diabasa tin Bugtraq lista gia
> auto to bug. Alliws 0a eperna tilefwno na akyrwsw tin agora 4 Pentium-II
> pou kanei to panepistimio. Pantws, se pentium-II to bug den yparxei.

Kala enta3ei exeis ontws dikio ... to problhma estiazetai stous e3hs
epe3ergastes

    - All Intel-socket7 processors are affected: Pentium, Pentium-MMX.
    - Cyrix (= IBM) processors fall for a closely similar prank, but
          that can be configured away. (Use set6x86 for this).
    - AMDs are immune to this.
    - 486s, Pentium Pros and Pentium IIs don't fall for this.
    - I expect 386's to behave, Overdrive processors to fail.

Kia epishs sas stelnw kai ena perl scriptaki to opoio "psaxnei" na dei an
yparxoyn programmata se ena sub-dir me aythn thn klhsh .. ( to opoio to
steilane sthn idia lista )