Bug ths Intel ..

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Tue Nov 11 11:40:01 EET 1997

Hi,

> Prox8es mou hr8e ena mail apo mia lista sxetika me ena bug pou exoun OLOI
> oi epe3ergastes ths intel ( MMX kai mh )

  Den 0elw na ksekinisw kanena flame mail. Alla kala 0a itan tin epomeni
fora pou stelnoume kapoio tetoio sobaro mail peri bug, na prosexoume ti
leme kai ti akribws leei to bug. 0elw na pw, oti to bug anaferete se
Pentium MONO. (oxi se olous tous epeksergastes tis intel). Auto to lew,
giati molis diabasa to e-mail, eutuxws, diabasa tin Bugtraq lista gia
auto to bug. Alliws 0a eperna tilefwno na akyrwsw tin agora 4 Pentium-II
pou kanei to panepistimio. Pantws, se pentium-II to bug den yparxei.

Regards,
Christofer

[root at cutter /root]# cat "bug?.c"
char x [5] = { 0xf0, 0x0f, 0xc7, 0xc8 };

 main ()
 {
        void (*f)() = x;
        f();
 }
[root at cutter /root]# gcc "bug?.c" -o bug"?"
bug?.c: In function `main':
bug?.c:5: warning: initialization from incompatible pointer type
[root at cutter /root]# "./bug?"
Illegal instruction (core dumped)
[root at cutter /root]#

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help