Samba + 2 Ethernet...(??)

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Sat Nov 8 10:42:21 EET 1997

Epikentrwsou sto Configuration file tou SAMBA.

Ekei exeis orisei ta duo Interfaces ?
An oxi tote auto einai to problhma sou
Bale proto_ip/subnet  deutero_ip/deutero_sub

Des to Documentation gia thn akribh sunta3h.

-O8wn-

>Vaios Papaioannou wrote:
>
>> pisteyw oti an ta dhlwseis ta hosts sto hosts kai lmhosts file me to
>> analogo setup 8a deis ta mhxanhmata
>>
>> epishs dokimase na exeis gia wins server to linux box
>>
>> (an exw kanei kapio la8os mh barate)
>>
>> alla pisteyw oti me dhlwseis sto lmhosts 8a ly8ei to problem
>>
>> vp.
>>
>> ?
>> ?-- Mallon den to e8esa swsta...Den eipa pws ta Win 95 den blepoun to Linux
>> san
>> ?
>> ? samba server, (auto ginetai ka8oti samba-?TCP/IP)...Egw lew oti to ena
>> Win95 pc
>> ?
>> ?den blepei to allo win 95 pc pou einai panw sto allo interface tou
>> Linux...Den nomizw
>> ?
>> ?pws to problhma telika einai sto samba (isws kai na einai) alla mallon sto
>> oti to Linux
>> ?
>> ?den kanei pass ta paketa apo to ena int. sto allo (ta netBEUI) opws kanei
>> me ta TCP/IP...
>> ?
>> ?O enas client dhladh mporei na kanei ping ton allo pou einai sto allo
>> diktyo...Den mporei omws
>> ?
>> ?na kanei netBEUI syndesh...Yparxei lysh s'ayto ???
>> ?
>>
>> ?
>> --
>> Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
>> sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
>> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
>> Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users
>
> 8a to dokimasw kai ayto...An kai den nomizw na einai ayto mias kai akoma kai
>
>dokimazw na kanw Find Computer sta Win95 den briskei to pc apo to allo
diktyo...

>Pantws to bridging 8elei ligo douleia apo oti eida...
>
>Brhka kai ena patch gia to bridging to opoio omws einai arketa palio...Ayto
>
>prepei na perastei kai stous neous kernels 'h isxyei mono gia tous palious
? (Intelligent bridging)

>Sto sunsite pantws exoun thn ekdosh (akoma) tou patch pou einai ekdosh 1995 :((
>
>--
>
>                |         Fotis Andritsopoulos           |
>                |    Democritus University of Thrace     |
>                |        Department of Electrical        |
>                |        and Computer Engineering        |
>                |        e-mail : fandrit at duth.gr        |
>                |     SMS : fotis at obelix.ee.duth.gr      |
>

>--
>Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
>sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
>Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
>Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users

Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help