Samba + 2 Ethernet...

Mike Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Sat Nov 8 10:42:28 EET 1997

At 06:15 ìì 7/11/1997 +0000, you wrote:

>pisteyw oti an ta dhlwseis ta hosts sto hosts kai lmhosts file me to
>analogo setup 8a deis ta mhxanhmata
>
>epishs dokimase na exeis gia wins server to linux box
>
>(an exw kanei kapio la8os mh barate)
>
>alla pisteyw oti me dhlwseis sto lmhosts 8a ly8ei to problem
>
>vp.

Nai re paidia, exei dikio. An diloseis sto lmhosts tou Win95 tin I.P. kai
to name tou mixanimatos, tote tha blepei kanonika PC se allo segmnent.
Ayto ginetai giati to NetBEUI einai protokollo to opoio epikoinonei me to
Lan Manager. Lan Manager profanos den exeis (oute nomizo oti theleis na
exeis) sto Linux, ara i lisi einai na perna tis plirifories meso LMHOSTS.
Ayto to mono pou kanei einai na metafrazei IP plirofories se NetBEUI
plirofories.
Toulaxiston, emeis exoume 10 diaforetika segments, 4 routers, kanenas
router den trexei Lan Manager, kai me ayton ton tropo blepoume apo ena
segment ola ta alla (Ligo problima dimiourgeitai sto browsing, alla me to
find computer to briskeis)

       Mixalis Kabrianis
mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
   Network Management Center