InfoTragic

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat May 31 13:24:00 EEST 1997

On Fri, 30 May 1997, Alejandros Diamandidis wrote:

> Bebaia egw bazw panta ton teleytaio poy briskw (2.1.41 ayth th stigmh)
> alla den eimai sigouros ti kerdizw, ektos apo to xabale ths ypotheshs...

  Na fobasai kyriws afta pou mporei na xaseis, me ton teleftaio peiramatiko
kernel. O,tidhpote mporei na symbei. An pas gia peiramatismo kai kernel
development, kaloi oi teleftaioi kernels. Alliws yparxei panta kapoio risko.
Proswpika thelw na kanw upgrade se 2.1.xx, alla den exw brei kammia kalh
dikaiologia ws twra. Ara menw ston 2.0.24. If it works, don't fix it. :-)

> Kai moy ekane kai ena oops tis proalles.

  Oops. :-)  Sobara twra, afta einai psiloepikindyna pragmata an
xrhsimopoieis to Linux sou poly sobara...

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help