InfoTragic

Alejandros Diamandidis adia at auth.gr
Fri May 30 15:51:17 EEST 1997

alexios at vennea.demon.co.uk (Alexios Chouchoulas) wrote:
>Mexri na ginei mastered to CD, na typwthei klp, exoume fygei 10 patchlevels
>mprosta. Logiko den einai?

Bebaia ekei poy pernane ta patchlevels me megalh taxythta einai stoys
pyrhnes 2.1.xx. O 2.0.30 me ligh tyxh tha krathuei staueros gia poly kairo
akoma (skefteite poso eixe meinei o 2.0.29 teleytaios staueros pyrhnas)

Bebaia egw bazw panta ton teleytaio poy briskw (2.1.41 ayth th stigmh)
alla den eimai sigouros ti kerdizw, ektos apo to xabale ths ypotheshs...

Kai moy ekane kai ena oops tis proalles. Ti ypotithetai oti prepei na
kanw an symbei kati tetoio; Aplws to agnww 'h tha eprepe na shmeiwsw
ayta poy moy egrapse kai na ta anaferw poythena; (Jegrafthka kai
apo th linux.dev.kernel ton teleytaio kairo kai den jerw ta teleytaia
nea)

Alejandros

--
Alejandros Diamandidis * adia at auth.gr * 2:410/3.23