modem...pali

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri May 23 18:40:32 EEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Tsapralis Platon Panos @ HOL wrote:

> DEN MPOROYN NA XRHSIMOPOIHTHOYN ESWTERIKA MODEMS GIA NETWORKING ME SLIP H
> PPP !!!
> Einai poly pithanon oti to idio isxyei kai gia to Linux.

  Pros theou bre paidia. Allo SCO (bletch) allo Linux. Dyomish xronia twra
syndeomai me Demon me eswteriko modem kai PPP mesw Linux.

  Koitakste kai to Hardware compatibility FAQ, to Linux FAQ kai o,ti HOWTO
anaferetai se PPP, SLIP kai modem.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help