modem...pali

E. Lefty Kreouzis lefty at fage.gr
Fri May 23 15:42:36 EEST 1997

On 23-May-97 Tsapralis Platon Panos @ HOL wrote:
>Tasos Sotiropoulos wrote:
>
>> Mhpws ola ta eswterika telika exoun problhma?
>
>    Den mporw na eimai apolyta sigouros ( oson afora to Linux eidika ).
>Mporw omws na sas anaferw thn empeiria poy eixa prin apo 4 xronia se
>periballon SCO Unix. Meta apo apelpismenes, eksantlhtikes prospatheies
>peripoy 2 mhnwn, anakalypsa sta egxeiridia toy SCO Unix oti : DEN
>MPOROYN NA XRHSIMOPOIHTHOYN ESWTERIKA MODEMS GIA NETWORKING ME SLIP H
>PPP !!!
>Einai poly pithanon oti to idio isxyei kai gia to Linux.

OXI!!!! Sto spiti exv ena esvteriko thw crypto, COM3 IRQ 5,
to mono poy uelei einai ena 'setserial /dev/cua2 port 0x??? irq 5' sto
rc.local.

Mhpvs den to bazeis? An exei problhma me ta irq mporeis na baleis
'setserial  /dev/cuaX port 0x??? irq 0' gia polling driver.

Doyleyei OK se Pentium  133 me 24MB.

Lefterhs Kreouzhs

E-Mail: E. Lefty Kreouzis <lefty at fage.gr>
Date: 23-May-97