Deite ...

Harris Kosmidhs hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Fri May 16 21:02:21 EEST 1997

> Pantws leei oti exoume graftei 184 atoma apo Ellada kai oti
> auto prepei na einai to 0.2% me 5% tou sunolikou arithmou.
>
> Opote prepei na eimaste apo 3680 ews 92000 Ellhnes Linux users...
> zwh na 'xoume ... !
>
> Nick Stivaktakis <SigmaN at her.FORTHnet.GR>

to en logo site 8a htan akomh kalitero an den ekane tetoiou eidous
probleceis...

Sumfona me auto uparxoun apo 928.000 user os 23 ekatomuria!!!!!

Deite ti leei:

"This is the Linux Counter summary as of Thu May 15 11:02:58 1997

There are 46342 persons registerd.
1863 users have been registered by friends.
There are 19484 machines registered.

I guesstimate that between 0.2% and 5% of all Linux users have
registered with the Linux Counter.
So the total number of Linux users is probably between
926,840 and 23,171,000 people."

Pros 8eeou......:)

Den amfiobalo gia thn a3ia tou alla otan oi ektimhseis elegan peri ta 40
ekatomuria atoma sto duktio den mporei ta misa na einai Linux users :)

Harris

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help