Deite ...

Nick Stivaktakis SigmaN at her.FORTHnet.GR
Thu May 15 22:54:38 EEST 1997

----------
> From: Harris Kosmidhs <hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr>
> To: Linux list <linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
> Subject: Deite ...
> Date: 15 May 1997 11:19
>
> Gia peraste apo do (an den exetai paei ...)
> Exei plaka :
>
> http://counter.li.org:29659

Deite kai to: http://counter.li.org:29659/bycountry/GR.html

O kathenas mas egrapse thn polh tou opws autos nomize swsta !
Eidika to Hrakleio to exoume grapsei me 5 diaforetikous tropous.

Pantws leei oti exoume graftei 184 atoma apo Ellada kai oti
auto prepei na einai to 0.2% me 5% tou sunolikou arithmou.

Opote prepei na eimaste apo 3680 ews 92000 Ellhnes Linux users...
zwh na 'xoume ... !

Nick Stivaktakis <SigmaN at her.FORTHnet.GR>

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help