PPP Connection Problem ..again..

Liakakis Kostas kostas at rincewind.techpath.gr
Sat May 3 14:08:27 EEST 1997

On Sat, 3 May 1997, Stamatopoylos Dimitrios wrote:

> [...]

<snip>

Nai auto einai.

> So...brika to patch kai to katebasa opws eipate..to
> egkatesthsa...eftiaksa to chap-secrets...kai ekana manual dial-up me

Afou egkatasthseis to patch sto source tou pppd, 0elei na tre3eis to
configure script pou exei (an den to exeis kanei pio prin) na ftia3ei ta
makefiles, meta sto pppd/Makefile, grammh 25, pros0eteis sto
COMPILE_FLAGS to -DUSE_MSCHAP. Sto diko mou emoiaze os e3hs:
COMPILE_FLAGS = -D_linux_=1 -DHAVE_PATHS_H -DUSE_MSCHAP
Kai tote:  make clean; make
An den to exeis 3anakanei, 0a sou petaei kati la0h, oti den briskei kati
header files, opos net/if_ppp.h se dyo-tria arxeia. Alla3e to net se
linux, dld #include <linux/if_ppp.h> anti gia <net/if_ppp.h>. Auto opou
sou xtypaei. 0a einai enta3ei.

Pairneis to binary pppd to directory pppd/ kai to petas pano apo to palio
sou (kalou kakou, krata mia kopia apo to palio sou kapou).

> to minicom ...Alt+Q ..kai meta pppd +chap... Kai tote arxise na mou

Oxi, oxi etsi. Tora eipes ston pppd na _zhthsei_oposdhpote_ chap
authentication apo ton server, dld na sou dosei kai o server ena username
ki ena password se sena, oste na kanei kai h dikh sou meria kapoio elegxo.

> leei pws den briskei to authentification file (chap-secrets) ..h an
> den to ebgaze...den ekane tipota...kai fysika den ginotan

Em, afou epsaxne na brei asxeta pragmata...

Ego to pppd etrexa os:

pppd name kostas remotename Biotrast

Sto /etc/ppp/options:
user kostas
defaultroute
crtscts
modem
mru 296
/dev/cua1
-detach
persist
passive

Den einai oles aparaithtes, man pppd na deis ti kanei h ka0emia.
Sto /etc/ppp/chap-secrets:
Biotrast kostas tralala
kostas Biotrast tralala

Opou kostas to account mou, tralala to password mou, Biotrast to onoma
tou apenanti mhxanhmatos. Nomizo oti mporeis na baleis oti 0eleis, den
exei na kanei auto ka0'auto me to onoma tou server, apla ena id einai gia
na psaxnei sto chap-secrets otan tou zhth0ei mschap authntication.

> tipota..Plz..an mporei kapoios as mou pei thn akribh diadikasia pou
> akolou8hse giati ayth h douleia me exei kourasei afantasta..

Ti na sou po, h diadikasia pou sou periegrapsa einai auth pou eixa
akolou0hsei ego kai anaferetai kai sto keimeno pano apo to patch. To mono
shmeio pou den yphrxe htan to -DUSE_MSCHAP, alla htan profanes me tou pou
0a koitazes ton kodika apo to patch.

Elpizo na ta katafereis tora,

-K.

Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users