poll

Liakakis Kostas kostas at rincewind.techpath.gr
Fri May 2 14:13:23 EEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Christos Ricudis wrote:

>  L> H' stin teliki an uparxei kapoia klisi opos i select() alla na
>  L> dinei akrivia milisecond.
>
> Den mas les kalytera ti 8eleis na kaneis?
>
> Gia millisecond accuracy timers, dokimase na xrhsimopoihseis thn
> add_timer(9). (Den nomizw na yparxei POSIX analogo). Apo oti 8ymamai
> to kalytero poy mporeis na petyxeis eykola einai akribeia 10msec, alla

Einai 10msec kai einai aplo, me 100Hz hardcoded resolution ston kernel,
toso mporeis na bgaleis:-)

> ayto mporei na allakse/allazei/8a allaksei :-) (den exw asxolh8ei pote
> moy me to 8ema)

Yparxei to /dev/rtc, pou energopoieite me to Real Time Clock driver tou
Paul Gortmaker. Me auto me merika ioctl mporeis na exeis ena interupt se
syxnothta mexri kai 8192Hz (hardware periorismos, to rtc ths plaketas sou
bgazei toso...). Diabase to /linux/Documentation/rtc.txt

> Christos Ricudis, 2:410/3.0.

Mmm, malista... mphke o Ricudis sth lista kai anapse pali h kinhsh !
:-))) De me les bre, yparxo akomh san 2:410/9.2 ? Apo tote pou o Petros
phge na yphrethsei thn patrida ekleise kai th bbs...

-K.

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help