Linux 2.0.29 modules.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Mar 27 03:51:49 EET 1997

> Ama kaneis make config, 0a ton kanei compile. To paidi h0ele na pai3ei me
> ta tis ry0miseis gia ton hxo, ekane loipon make config. Kai make modules
> na kaneis, pali kanei ola ta modules apo thn arxh an peira3eis to config.h
> Einai mia poly kakh symperifora, paliotera htan akomh xeiroterh otan
> yphrxe mono ena kentriko tetoio. Tora merika yposysthmata basizontai sto
> diko tous.

  Xm, to briskw periergo afto. Sto diko mou systhma, otan kanw make
ksanakanei compile mono tous drivers pou ephreasthkan apo tis allages pou
ekana sto config. Alla apo thn allh nomizw oti exeis dikio gia to sound
config. Epeidh einai ekswterikh xakia, einai arketa kako sth symperifora
tou kai ontws teinei na sou kanei compile merika ekstra pragmata. Alla oxi
kai ola.

> O Linus thn teleutaia fora pou diabasa, exei ena katse-kala-alpha kai to
> compilation tou pernei 2 me 3 lepta to poly.

  Nai, alla afto einai gia to Linux-Alpha. Gia to Linux-x86 exei ena PC pou
kanei panw katw ton idio xrono (to Alpha tou einai sxetika palio).

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk