Howto write on parallel port

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Mar 27 03:48:33 EET 1997

> Anoigeis to /dev/lp1 me open() kai grafeis ekei. Apo thn allh mporeis
> apla na kaneis system("cat datafile > /dev/lp1");

  Nomizw oti to olo nohma htan na apokthsei plhrh, low level elegxo tou
hardware, kai oxi se toso pshlo epipedo. Ypopsiazomai oti yparxei kapoio
hardware project sthn ypothesh. :-)

  Parepiptontws, epeidh ksexasa na to pw sthn apanthsh prin, fysika an to
Linux exei hdh kapoion lp driver na trexei sthn porta, den prokeitai pote
kai gia kanena logo na sou dwsei apeftheias prosbash (prohgeitai o driver).

  H lysh einai eite na kaneis disable ton driver, eite na ton egkatasthseis
ws module, opote na mporeis na ton bazeis kai na ton bgazeis kata boulhsh.

Alexios

  PS: O tropos na to anakalypseis einai kati san cat /proc/ioports (ws
root).

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk