Howto write on parallel port

Nikos Vasaitis nvasaiti at athena.auth.gr
Wed Mar 26 20:54:29 EET 1997

  Profanos anoigontas ta katallila devices (/dev/lp0 etc. opos eipe
kapoios allos) kai diavazontas/grafontas me tis gnostes entoles tou
stdio.h (an vevaia exeis ta permissions). To na min iparxei i outportb
sto linux einai apolyta logico - me ligo psaksimo sta ports tha mporousa
na sou ftiakso ena programmataki pou na kanei to disko sou agnoristo
(direct disk writes). Alla den mporoume na epitrepsoume se ena programma
na kanei oti thelei.

Vasilis Vasaitis - nvasaiti at athena.auth.gr

P.S. Tora pou to skeftomai, tha eixe endiaferon an ginotan ena tetoio
programma se assembly, an to linux tha to katalavaine i an tha xreiazotan
o diskos ek neou fdisk. Opoios einai arketa gennaios...