Linux 2.0.29 modules.

Nick Stivaktakis SigmaN at her.FORTHnet.GR
Sun Mar 23 23:44:36 EET 1997

Geia sas paidia.

Mhpws jereis kaneis an einai dunaton na ftiajw ena module gia ton
kernel 2.0.29 xwris na xriastei na kanw compile jana ton kernel ?

Ejhgoume:  Ekana compile ton 2.0.29 kai orisa san module thn
upostirijh sound (Exw blepete PnP karta kai thelw na dw mpas kai
ta kataferw na thn kanw na douleuei me to isapnptools). Olla phgan
mia xara me thn dimiourgia tou module, omws twra thelw na allajw
tis ruthmiseis tou. (To IRQ, DMA kai auta ...) O monos tropos pou
jerw gia na to kanw auto einai na janakanw ollh thn diadikasia tou
compile tou kernel apo thn arxh, wste na balw sto config tis nees
ruthmiseis gia thn karta mou. Fantazomai oti tha uparxei kaliteros
tropos. Alloste isws xriastw na tis allajw kai gia trith fora ...

An jerei kanenas ton parakalw na me bohthisei.

PS: Alithia exei doulepsei kaneis to isapnptools epituxws ?

Euxaristw.

Nick Stivaktakis / SigmaN at her.FORTHnet.GR