RedHat

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Sun Mar 23 16:14:49 EET 1997

On Sat, 23 Mar 1996, Christofer Karatzinis wrote:

> Diladi me liga logia opoios exei kanei install tin version 3.2.1 tou AIX
> simainei pws exei fobero epipedo. H' akoma, opoios apo emas exei kanei
> install tin version 0.99.14 (apo auti pou ksekinisa) simainei pws einai O
> epagkelmatias me TO epipedo? Prwti fora akouw toso xontri blakeia...

Den 3erw apo AIX,den exw asxolh8ei,milhsa gia duo polu sugkekrimena
distributions tou Linux.Den prokeitai na mplextw se auth th suzhthsh,ena
pragma 8a sou pw.Mhn metafereis edw oti diafores exeis apo alles listes
kai genika apo allous xwrous.

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |