README Ellinika sta X!

Sotiris Tsimbonis sotiris at fleetwood.salford.ac.uk
Tue Mar 11 17:40:43 EET 1997

> > Mhpws einai kairos na grafoume kai sth lista me ellhnikous xarakthres,
> > san anthrwpoi?
> Proswpika den mporw na grafw panta ellhnika n' na apantaw se mail grammena sta
> ellhnika ka8ws diabazw mail se diafora merh,spiti mesw win95,mesw linux,sto
> panepisthmio apo linux console,apo win95,apo xterm opote 8a me duskoleue polu.

egw pali (kai kapoioi isws) den exoyme ayth thn dynatothta, kai kanoume
telnet apo kapoio xazo-telnet-client se envoronment xwris ellhnika fonts
kai dynatothta allaghs otidhpote sto startup toy mhxanimatos opote mono me
greeklish mporw na diabazw kai na grafw mhnymata..

mia lysh tha htan isws to gate ayths tis listas se ena newsgroup, to opoio
einai standard internet technology, kai sta ligo poly, oloi mporoun na
baloun ena ellhniko font gia na diabazoun toylaxiston ta ellhnika 928.
(ayto mporw na to kanw :))

sotiris.