README Ellinika sta X!

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Tue Mar 11 16:44:25 EET 1997

On Tue, 11 Mar 1997, Voula Sanida wrote:

> Mhpws einai kairos na grafoume kai sth lista me ellhnikous xarakthres,
> san anthrwpoi?

Proswpika den mporw na grafw panta ellhnika n' na apantaw se mail grammena sta
ellhnika ka8ws diabazw mail se diafora merh,spiti mesw win95,mesw linux,sto
panepisthmio apo linux console,apo win95,apo xterm opote 8a me duskoleue polu.

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
 | Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr 	 |