README Ellinika sta X!

E. Lefty Kreouzis lefty at fage.gr
Fri Mar 7 12:38:53 EET 1997

Kai egv dikimasa kati tetoio.
To problhma einai oti den doyleyei se programmata poy agnooyn to
mhnyma XKEYMAPCHANGE (h kati paromoio).
Kanonika prepei me to poy laboyn ayto to XEvent na trejeoyun
kapoioa roytina me titlo refreshxmodmap h kati tetoio.

Polla programmata agnooyn ayto to XEvent kai etsi den allazoyn plhktrologio.
An xreishmopoieite XFree 3.1.X h XFree 3.2 parte to arxeio
ftp://ftp.fage.gr/pub/linux/GreekXKeymap.tgz
To mono meinektima einai oti den doyleyoyn oi tonoi.

Filika Lfeterhs Kreoyzhs

E-Mail: E. Lefty Kreouzis <lefty at fage.gr>
Date: 07-Mar-97
Time: 12:38:54