Greek Linux IRC Channel on IRC-NET

root root at magic.ath.forthnet.gr
Sat Mar 1 01:22:22 EET 1997

Hi again...

Sxetika me to kanali pou legame na dimiourgisoume sto IRC-NET. Simera tha
balo ena bot sto #Linux-GR gia na krataei op. Ama iparxei problima me to
onoma tou kanaliou as mou peite gia na to allaksoume. Episis osoi
gnorizete apo IRC kai thelete na boithisete tote tell me. Proteino episis
na bgei mia epitropi apo 4 admin pou tha einai to administration tou
kanaliou. Etsi tha tethoun kapioi kanones kai nomoi gia to kanali kai tha
diamorfothei katallila to bot pou tha einai paron... To (kai mellontika ta
bot) bot tha trexei apo NTUA Unix Shell kai tha einai perm. Proteino na
etoimasete tin epitroph kai tous kanones gia to kanali oso pio grigora
ginetai. Oi admins pou tha dosoun 'ipopsifiotita' tha itan kalo na
gnorizoun kalo IRC kai na einai Linux Users empeiroi :)

Pira auth thn protoboulia gia na ksekinisoume... Dekta ola ta sxolia kai
oles oi allages kai ta parapona! :)))

Magic
Harry Koutsogiorgas (Raxhs on the IRC)

Ps. Gia to nick tou bot ti lete ? proteino LILO :))))))