Mountfg

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Sat Mar 1 02:08:59 EET 1997

On Fri, 28 Feb 1997, George Goundras wrote:

> Mhpws mporeis me liga logia na moy ekshghseis ti akribows einai h
> parametros noexec?
> Exei kamia sxesh me to attribut "x" toy file system?

Otan kaneis mount ena filesystem me noexec flag shmainei pws den mporeis na
ekteleseis kanena apo ta executables pou einai mesa se auto to filesystem.
Akoma kai an auta exoun to x bit on. Shnu8ws auto mpainei sta filesystems
twn users gia na mhn ekteloun oti files 8eloun,kuriws hackeries,crackeries
kai ta sxetika.

- -=*#( The Jester )#*=-