Πρόσβαση σε εκτυπωτή ενός συγκεκριμένου group

L. Maroudas lmarouda at ba.aegean.gr
Sun Mar 2 21:59:42 EET 1997

Hello!

Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια για την προσπαθεία σας αυτή. Επιτέλους και
ένα ελληνικό site για το LINUX.

Είμαι σχετικά νέος χρήστης του LINUX/UNIX και όπως είναι φυσικό όταν
μαθαίνει κανείς κάτι από την αρχή, θα αντιμετωπίσει προβλήματα. θα ήθελα
να σας ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να επιτραπεί ή πρόσβαση ενός
μόνο group χρηστών σε ένα εκτυπωτή του συστήματος. Έχω διαβάσει HOWTO'S
και διάφορα άλλα άρθρα αλλά δεν κατάφερα να βρω κάποιο τρόπο να το
καταφέρω. Τα χαρακτηριστικά του συστήματος που έχω εγκαταστήσει το
σύστημα είναι:

486 33Mhz
16 MB RAM
SCSI HDD & CDROM
εκτυπωτής: dot matrix Panasonic KX-P1170 (παράλληλη θύρα)

Έκδοση LINUX Slackware 3.0
Kernel 1.2.13

Χρησιμοποιούμενη δήλωση στο αρχείο /etc/printcap
#Generic printer
lp:lp=/dev/lp0:sd=/usr/spool/lp1:sh

Επίσης υπάρχει κάποιος ασφαλής τρόπος να καθοριστούν quotas για τον
συγκεριμένο Kernel?

Θα ήμουν ευγνώμων αν θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποια απάντηση στα
παραπάνω ερωτήματα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

						Μάνος Δροσάκης