Peri HDA , HDA1 .......

Michalas Othon mixalas at info.forthnet.gr
Mon Mar 3 14:10:52 EET 1997

>> Epeidh bare8hka na sou tonizw na 3anadiabaseis to keimeno mou,
>> Duo diskoi ison duo suskeues ison yeudo-tautoxronh trofodothsh ison
>> tautoxronh epejergasia apo tous embeded conttrolers kai tis
>> embeded cache
>>
>Mprrrrr...re paidia, edw yparxoun kai ma0imatikoi pou anatrixiazoun me tin
>xrisi tis leksis tautoxroni (den eimai kai 100% sigouros alla nomizw oti an den
>teleiwsei i mia syskeui, den arxizei i alli na stelnei...Diladi auto pou
>nomizw einai oti den mporoun 2 syskeues na stelnoun TAUTOXRONA dedomena.)

>Christofer
>
>PS: poly 0a ei0ela na ma0w ti paizei me auto to 0ema. An kapoios kserei se
>ba0os ti ginete (oxi mono apla) as kanei enan kopo na to eksigisei kai se
>mas.

1)

http://www.andataco.com/genesis/segment1/techinfo/white_papers/SCSI/SCSI_2.html

SCSI is a perfect solution for multi-tasking. multi-threading operating
systems like UNIX or NT
because of it's ability to manage large storage devices and to grant access
to several devices
at the same time. It has virtually antiquated technologies like SMD, IPI and
ESDI because of
it's throughput and effective simplicity from a users perspective and
virtually every major
computer manufacturer in the world incorporates the usage of SCSI as it's
primary peripheral
interface.

2)
http://www.linux.locus.halcyon.com/HOWTO/SCSI-Programming-HOWTO.html
Alfa - Group
=-Kerkura - Corfu - Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491
00 Kerkura  --Greece          =-Roma - Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40
- --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy
=-Saranda - Albany-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --
Saranda  --  Albany