Peri HDA , HDA1 .......

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Mar 3 13:13:20 EET 1997

> Epeidh bare8hka na sou tonizw na 3anadiabaseis to keimeno mou,
> Duo diskoi ison duo suskeues ison yeudo-tautoxronh trofodothsh ison
> tautoxronh epejergasia apo tous embeded conttrolers kai tis
> embeded cache

Mprrrrr...re paidia, edw yparxoun kai ma0imatikoi pou anatrixiazoun me tin
xrisi tis leksis tautoxroni (den eimai kai 100% sigouros alla nomizw oti an den
teleiwsei i mia syskeui, den arxizei i alli na stelnei...Diladi auto pou
nomizw einai oti den mporoun 2 syskeues na stelnoun TAUTOXRONA dedomena.)

Christofer

PS: poly 0a ei0ela na ma0w ti paizei me auto to 0ema. An kapoios kserei se
ba0os ti ginete (oxi mono apla) as kanei enan kopo na to eksigisei kai se
mas.