Hi from me.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Mar 2 00:13:41 EET 1997

> Apo pou mporo na vro patches gia upgrade tou kernel? Sigekrimena,
> molis egatestisa tin RedHat 4.0 me kernel 2.0.28 kai tha ithela na ton
> kano 2.0.29, afou autos einai o teleutaios stable (oxi oti skao kai
> poli, alla giati oxi).

  Dokimase to ftp://unix.hensa.ac.uk/mirrors/sunsite/pub/Linux/kernel

  Enallaktika, an exeis USENET feed, yparxei ena eksairetiko newsgroup, to
de.alt.sources.linux.patches, to opoio dhmosievei OLA ta kernel patches kai
MONO afto. Einai isws to mono newsgroup pou exei logo shmatos pros thorybo
1! :-) Einai poly boliko newsgroup giati se glytwnei apo ton kopo tou
katebasmatos. Ta patches erxontai s'esena. To problhma fysika einai an o
provider/NNTP server sou fernei afto to newsgroup.

>   Episis, as poume oti vrisko ena programma sto internet pou iparxei gia
> ola ta unix sistimata pou mporei na fantastei kaneis ektos apo linux
> (milao gia binary, oxi source). Gia poies platformes ta programmata
> trexoun kai sto linux?

  An exeis Intel mhxanh, mporeis na trekseis SCO kai BSD(?) efarmoges, me to
ibcs module. Diorthwste me an den mporeis na trekseis BSD binaries.

  An exeis Sparc mhxanh, mporeis na trekseis efarmoges tou SunOS, isws kai
tou Solaris. Oi glykes tou ELF format.

  Gia ta ypoloipa den kserw...

> P.S. Paraklisi se merikous tis listas na mi vazoun tin istoria tis zois
> tous sto signature giati einai kapos enoxlitiko...

  Symfwnw... To kata syn0hkh "orio" einai 4 grammes.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk