Peri partition

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Mar 2 00:06:32 EET 1997

> To sync ti xreiazetai?
> Epeita ego ekana mkswap /Swapfile sketo xoris alles parametrous kai
> petuxe...

  Otan ta kaneis me to xeri doulevoun. Gia kapoio periergo logo, otan ebala
sto script tis entoles, den doulevan. Skefthka oti isws to mkswap na kanei
tipota periergo, opote as kanoume ena sync gia kalo kai gia kako. Doulepse
tote, opote den paraponiemai. Isws na einai h ekdosh tou kernel mou pantws
(2.0.24).

> Ta bytes pou dino prepei na einai sygkekrimena?

  Ti ennoeis? To script thelei ton arithmo kilobytes tou swap file. Dwstou
times pollaplasies tou 1024 (1024k = 1M) kai eisai mia xara.

A.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk