Linux and Ethernet Card ...

George Caravitis jimbo at groovy.gr
Sun Jun 29 11:52:43 EEST 1997

Alexios Chouchoulas wrote:

>   Xm, ki egw to eixa afto to problhma otan phra thn PCI Ethernet karta
> mou
> (NE2000 compatible ki afth). Afto pou symbainei einai oti einai mapped
> se
> teleiws "koufo" base I/O port. Dystyxws den kserw akribws pou --
> eksartatai
> apo thn karta sou. Gia na matheis, kane kati san
>
> # cat /proc/pci
>
>   Sto diko mou mhxanhma, to parapanw dinei:
>
> PCI devices found:
>   Bus  0, device  13, function  0:
>     Ethernet controller: Realtek 8029 (rev 0).
>       Medium devsel.  IRQ 12.
>       I/O at 0x6000.

emena einai telikaEthernet Cotroller: Unknown cendor Unknown device (rev
10)
Vendor id=11f6. Device id=1401
Medium devsel. Fast back-to-back capable. IRQ 11.
I/O at 0x6100.

> [klp klp]
>
>   Afto nomizw oti ksekatharizei teleiws thn ypothesh. Otan fortwneis
> ton
> kernel sou h to sxetiko module (ne), prepei na tou dwseis kapoies
> parametrous:
>
> ether=0x0c,0x6000,eth0
>
>   Opou 0x0c einai to interrupt (12 sthn periptwsh mou) kai 0x6000
> einai to
> I/O port. Afth th grammh thn dineis eite otan kaneis insmod:
>
> # insmod ne.o ether=0x0c,0x6000,eth0       (den kobw kai to kefali mou
> edw)

to ekana kai mou ebgale oti den yparxei to arxeio ne.o

>   eite thn prostheteis sthn koryfh tou /etc/lilo.conf sou mazi me o,ti
> alla
> kernel options exeis:
>
> append = "ether=0x0c,0x6000,eth0 sbpcd=0x230,SoundBlaster
> hdd=1038,16,40"

edw me mperdepses ligo.. anoixa to lilo.conf me to joe kai ebala katw
apo ekeipou leei vga=normal thn protash
append="ether=0x0c,0x6100,eth0" ayta gia thn s/b logiko einai na mhn ta
balw.. :)
kai meta trexw thn entolh lilo.. sthn synexeia kanw reboot kai pali den
thn briskei
skeftika mhpws den xreiazetai to append=" mprosta kai ebala sketo ether=
mpla mpla
kai mou leei oti exw syntax error molis trexw thn entolh lilo
ali8eia to 0x0c ti einai?

>   (an kaneis kati tetoio mhn ksexaseis na trekseis to lilo(8) gia na
> kanei
> update).

thanx hdh kai ama mporeis na me boi8iseis ligoulaki akoma kala 8a htan
:)

George Caravitis
--
 '  |.,-,-.|-.,-.  jimbo at groovy.gr