Linux and Ethernet Card ...

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Jun 29 01:14:00 EEST 1997

On Fri, 27 Jun 1997, George Caravitis wrote:

[...]
> Panw sto mhxanima exw mia karta PCI Ethernet sygkekrimena thn
> Compex RL2000-PCI (32-Bit, 2-Media Ethernet Card, NE2000 Compatible)
> kata to boot dysthxws den thn anagnwrize (apo DOS thn blepei kanonika)
[...]

  Xm, ki egw to eixa afto to problhma otan phra thn PCI Ethernet karta mou
(NE2000 compatible ki afth). Afto pou symbainei einai oti einai mapped se
teleiws "koufo" base I/O port. Dystyxws den kserw akribws pou -- eksartatai
apo thn karta sou. Gia na matheis, kane kati san

# cat /proc/pci

  Sto diko mou mhxanhma, to parapanw dinei:

PCI devices found:
  Bus  0, device  13, function  0:
    Ethernet controller: Realtek 8029 (rev 0).
      Medium devsel.  IRQ 12.
      I/O at 0x6000.

[klp klp]

  Afto nomizw oti ksekatharizei teleiws thn ypothesh. Otan fortwneis ton
kernel sou h to sxetiko module (ne), prepei na tou dwseis kapoies
parametrous:

ether=0x0c,0x6000,eth0

  Opou 0x0c einai to interrupt (12 sthn periptwsh mou) kai 0x6000 einai to
I/O port. Afth th grammh thn dineis eite otan kaneis insmod:

# insmod ne.o ether=0x0c,0x6000,eth0       (den kobw kai to kefali mou edw)

  eite thn prostheteis sthn koryfh tou /etc/lilo.conf sou mazi me o,ti alla
kernel options exeis:

append = "ether=0x0c,0x6000,eth0 sbpcd=0x230,SoundBlaster hdd=1038,16,40"

  (an kaneis kati tetoio mhn ksexaseis na trekseis to lilo(8) gia na kanei
update).

> Rwthsa kati paidakia kai me symbouleysane na kanw upgrade ton kernel apo
>
> 2.0.29 se 2.0.30 ..

  Den yparxei logos! Emena mou kathise h PCI NE2000 clone Etherokarta stous
kernels 2.0.{0,8,12,21,24,28} (toulaxiston). Apla des pou einai to base I/O
ths kartas sou.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One     ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help