:-)

Keramidas Giorgos keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jun 19 13:00:57 EEST 1997

Alexios Chouchoulas wrote:

> On Mon, 9 Jun 1997, Lambros P. Rorris wrote:
>
>                           ... Gia douleia, oso pio lito to periballon
> toso kalytera. Mikra decorations gia na mhn trwne xwro sthn othonh kai
> genika window managers me hsyxous, leitourgikous tonous ...

  Swstos ... POLU SWSTOS...

>                                                         ... opws o fvwm.

  edw mou ta xalases... emena panta mou arezen polun o safws pio aplos
  kai leitourgikos (alitheia ti simainei leitourgikos gia ton kathena
mas?)
  o polu hardcore Unixadikos kai elafrus san poupoulo:

				T W M ! ! !

> >  An omws kapios 6elei na entipwsiasei kana win xristi pou den katalavainei apo
> >  epidoseis kai tetoia deixnei ton Enlightenment kai ton komplarei. :)
>
>    Akribws! Eidika tous diaforous xamenous pou lene oti to Linux den exei
>    GUI.

   Ma an h zwh htan GUI tha htan virtual console me SVGALIB (hehe karfi
auto)!
   Alla ante twra na to peis auto se kapoion pou nomizei oti upologisths
einai
   h othoni !!!   (a, kai ekeino to mauro kouti kato apo to grafeio :-)

--
/*
 * Georgios E. Keramidas (finger me for pgp pub. key)
 * mailto      : keramida at ceid.upatras.gr
 * http        : http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/
 * fingerprint : 41 51 DC 7D 17 65 7C 64 F6 44 4E F4 8D A1 EE 18
 */
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help