:-)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Jun 10 04:48:01 EEST 1997

On Mon, 9 Jun 1997, Lambros P. Rorris wrote:

>  Den lew re paidia kalos einai alla (akoma ki an 3exasoume to 6ema ogkou)
>  re paidi mou einai adynato (gia mena toulaxiston) na kanw douleia se tetoio
>  perivallon m' oles autes tis istories gyrw mou. San na eimai se video - games
>  niw6w.

  Nai, afto einai to basikotero tou problhma (an ksexaseis to thema ogkou,
xe xe). Den sou dinei periballon pou na boithaei thn douleia. Einai
perissotero periballon gia paixnidi. Gia douleia, oso pio lito to periballon
toso kalytera. Mikra decorations gia na mhn trwne xwro sthn othonh kai
genika window managers me hsyxous, leitourgikous tonous opws o fvwm.

>  An omws kapios 6elei na entipwsiasei kana win xristi pou den katalavainei apo
>  epidoseis kai tetoia deixnei ton Enlightenment kai ton komplarei. :)

  Akribws! Eidika tous diaforous xamenous pou lene oti to Linux den exei
GUI.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One     ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help