About GateD 2

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Wed Jul 9 10:42:09 EEST 1997

>Praktika twra. Ean mporeis na dhlwseis ena default route KAI o ISP soy DEN
>xreiazetai routing information apo sena (poy kata 99.95% de xreiazetai),
>mporeis na to ksexaseis, mia kai den to xreiazesai.
>
>Christos Ricudis, 2:410/3.0.

Akoma kai an o ISP xreiazetai rip pali mporeis na kaluf8eis me to routed
o opoios einai aplousteros - mikroteros - taxuteros.

To kako me ton routed einai oti kolaei.

p.x. otan kanei boot o server an den anaibei amesws to modem
tote (an den kaneis magika) anebainei (mesw /etc/rc.d/rc.inet2) o
routed prin sta8eropoih8ei o pppd kai epomenws prin mpei sto
RouteTable to defaultroute.
Auto exei san sunepeia to susthma na mhn kanei swsto routing.

Pi8anes luseis :

1.) Kaneis kapoio script wste an den energopoih8ei o pppd na mhn
proxwraei h ektelesh tou /etc/rc.d/rc.inet1  (pragma ligaki
epikundhno bebaia an kaei h seiriakh , xalasei to modem k.l.l.p:)

2.) Kaneis kapoio script mesw p.x. cron to opoio elegxei kai energopoiei
prwta to pppd kai meta epanekinei ton routed (3exaste to -HUP , apla
den paizei)

3.) Anti tou xazou routed xrhsimopoieis to pleon euelikto kai
e3upno gated. <----|

-O8wn
Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help