Re^2: About GateD

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.org
Wed Jul 9 02:25:43 EEST 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L> Me megali epifylaxi akoma anafero oti malon to GateD prepei na
 L> einai ylopoisi toy GGP(Gateway to Gateway protocol) to opoio einai
 L> mallon neighboring protocol kai oxi routing protocol kai theoreitai pia
 L> xeperasmeno.

Oxi, to GateD Einai enas unix daemon poy kanei implement RIP v1 kai 2, EGP,
BGP, OSPF, kai den 8ymamai ti allo. Exei th dynatothta na dialegei routes
analoga me to protocol me to opoio exoyn ginei advertise, kanei kapoio
normalisation twn metrics apo oti 8ymamai... Einai arketa wraio.

Christos Ricudis, 2:410/3.0.
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help