xfree86

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri Feb 28 06:44:08 EET 1997

>   Mia mikrh erwthsh se proswpiko mhnyma: giati to timezone sou leei -0800
> wres kai to domain sou leei ".gr"? :-)  Rwtaw giati symfwna me ton elm mou,
> exeis steilei to peri Xfree86 mhnyma kati wres sto mellon. :-)

  Kai fysika o elm apofasise oti to mhnyma parahtan kalo gia na to steilei
mono pros <sisyphus at tol.hol.gr>, kai eprepe na to moirastei me olh th lista.
Xm, dyo xontres kotsanes se ena brady. Wra na paw gia ypno, mou fainetai.
Blepw ena endiaferon Edimbourgiano xarama apo to parathyro. :-/

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk