HELP Root login refused on this terminal

Sotiris Tsimbonis sotiris at fleetwood.salford.ac.uk
Tue Feb 25 15:18:45 EET 1997

On Tue, 25 Feb 1997, Kombos Compulink wrote:
> Mhpws exei symbei se kanenan na prospa8ei na mpei me telnet ston
> host tou kai na dei to parakatw munhma :  "Root login refused on this terminal",
> auto bebaia den to kanei taktika alla kapoies fores mono.
> An kaneis 3erei ti mporw na kaw as grapsei sth lista.

sto /etc/securetty orizeis apo poy mporei na kanei login kapoios san
'root'. to default synithos exei ta tty[1..6] kai ttyp[1..4] .. mallon
kapoia fora poy ekanes telnet tha eisoun se kapoio ttyp megalytero apo 4
kai den se afhse. Tha sinistousa omws na bgaleis ola ta ttyp apo ekei wste
o root na mporei na mpei mono apo consola.. an xreiazesai root access apo
kapou allou, tote kane telnet me to user account soy kai meta su.

> Akoma an kaneis gnwrizei pws mporw na apagorepsw to login enws group, kai
> na mporei na kanei login mono apo ton Host as mou apanthsei

- --
 Sotiris Tsimbonis, http://fleetwood.salford.ac.uk/~sotiris/