HELP Root login refused on this terminal

Vaios Papaioannou vp at sna.co.umist.ac.uk
Tue Feb 25 14:51:11 EET 1997

> Gia se olous kai pali.
> Mhpws exei symbei se kanenan na prospa8ei na mpei me telnet ston
> host tou kai na dei to parakatw munhma :  "Root login refused on this terminal",
> auto bebaia den to kanei taktika alla kapoies fores mono.
> An kaneis 3erei ti mporw na kaw as grapsei sth lista.
>
> Akoma an kaneis gnwrizei pws mporw na apagorepsw to login enws group, kai
> na mporei na kanei login mono apo ton Host as mou apanthsei

Den einai poly kalo to root passwd na metadidetai mesw toy network. Pantws check to /etc/securetty gia na deis pia terminals epitrepoyn root login.

Otan loipon ta securetty s exoyn katalhf8ei apo alloys

e.g. ttyp0,1,2,3 lkai prospa8hseis na kaneis login se p.x. ttyp10 kai ayto den einai mesa sta securetty tote to root login  einai denied.

elpizw na mh se mperdepsa....

Vaios

 Vaios Papaioannou
 Department of Computation