KATHISTERHSEIS

Papadakis Alexander alpapad at forthnet.gr
Fri Feb 21 13:15:38 EET 1997

> On Fri, 21 Feb 1997, I.Ioannou wrote:

Paidia xalarwste.. Syntoma oloi sxedon oi providers tha einai panw sto
AIX opote den yparxei (kata thn apojh mou) logos na metaferthei h lista..

Nomizw oti einai kalo na yparxei katanomh se polous providers, afou
tha einai pio eykolo na brethoun atoma pou na mporoun na "prosexoun"
tis diafores drastiriothtes mas..

alpapad